Αγόρευση κατά τη συζήτηση επί της επίκαιρης επερώτησης της Νέας Δημοκρατίας προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γ. Σταθάκη, με θέμα: «Ο Σύριζα μετέτρεψε τη ΔΕΗ από αναπτυξιακό πυλώνα σε συστημικό κίνδυνο για την Ελληνική Οικονομία»

Μετάβαση στο περιεχόμενο